Garantinis aptarnavimas
Čia rasite visą informaciją apie mūsų garantinį aptarnavimą.
2023-03-23
Užklausos garantiniam aptarnavimui pateikimo būdai:
Pretenziją galite pateikti el. paštu - pretenzijos@furnibay.com . Pateikiant pretenziją pateikite tik svarbiausią ir būtiniausią informaciją, reikalingą prekės trūkumui identifikuoti (aprašykite problemą, pridėkite nuotraukų, pateikite užsakymo arba PVM sąskaitos-faktūros numerį, pateikite užsakovo kontaktus).
Garantinio aptarnavimo užklausos nagrinėjimo terminai:
Pateiktos pretenzijos nagrinėjamos 15 darbo dienų laikotarpiu. Šiuo laikotarpiu su Jumis susisieks mūsų Kokybės skyriaus specialistas su kuriuo sutarsite dėl tolimesnių veiksmų.
Garantinis aptarnavimas
Dėl mūsų prekių kokybės kreipkitės mob. tel. +37065629004 arba užpildykite el. paštu - pretenzijos@furnibay.com
Baldams suteikiama 24 mėnesių garantija. Garantijos terminas pradedamas skaičiuoti nuo momento, kai pardavėjas perduoda prekę pirkėjui, kaip numatyta sutartyje. Garantija suteikiama tik pateikus šiuos pirkimo dokumentus: pirkimo–pardavimo sutartį, pinigų apmokėjimo kvitą. Garantiniu laikotarpiu nustatytus kiekybinius ar kokybinius neatitikimus ištaisysime, sukomplektuosime arba pakeisime kokybiškais savo sąskaita. Apie pastebėtą defektą baldo naudojimo metu prašome pranešti užpildant garantinio aptarnavimo užklausą, el. paštu arba telefonu +37065629004. Apie sprendimą nedelsdami informuosime Jus Jūsų nurodytomis susisiekimo priemonėmis. Prekių keitimas, grąžinimas ar trūkumų šalinimas vykdomas vadovaujantis mažmeninės prekybos taisyklėmis. Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis pagal CK 6.363 straipsnio 8-ą dalį. Prekės garantija pagal įstatymą CK 6.338 str. nustato terminus reikalavimams dėl prekių trūkumų pareikšti. Vartotojų teisę atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties nustato CK 6.22810 straipsnis.
Garantinio laikotarpio pratęsimas CK numatytais atvejais:
Pagal Civilinio kodekso (CK) 6.335 straipsnio 3 dalį, jeigu pirkėjas negali naudotis daiktais, kuriems yra nustatytas kokybės garantijos terminas, dėl nuo pardavėjo priklausančių kliūčių, tai garantijos terminas neskaičiuojamas tol, kol pardavėjas tas kliūtis pašalina. Šio straipsnio 4 dalyje įtvirtinta, jog jeigu ko kita nenumatyta sutartyje, garantijos terminas pratęsiamas tokiam laikui, kurį pirkėjas negalėjo daikto naudoti dėl trūkumų, jeigu pirkėjas tinkamai pranešė pardavėjui apie pastebėtus trūkumus.
Taigi, jei pirkimo – pardavimo sutartyje nebuvo nustatyta kitaip, garantinis terminas pratęsiamas ta apimtimi, kiek įsigyta preke nebuvo galima naudotis ne dėl nuo pirkėjo priklausančių aplinkybių.
Garantijos galiojimo sąlygos:
- surenkant gaminį pirkėjas laikosi prie gaminio pridėtos surinkimo instrukcijos;
- gaminys buvo naudojamas pagal paskirtį ir prižiūrimas vadovaujantis priežiūros taisyklėmis;
- garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės ir prekės transportavimo pardavėjo transportu.
Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą šiais atvejais:
- prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės;
- baldai nukentėjo dėl Force majeure (susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių).
Alternatyvaus vartotojų ginčo sprendimo subjektas – Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba:
Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius
Tel.: +370 5 262 6760
El. paštas: tarnyba@vvtat.lt
Interneto svetainės adresas: www.vvtat.lt